30 grudnia 2013

Powitanie i podziękowania

Może zacznę od tego, jak bardzo się cieszę, że mogę napisać ten post. Jest to prawdziwy zaszczyt i jeszcze raz chciałabym bardzo podziękować Anayi za to, że dała mi szansę i przyjęła na to stanowisko... Zrobię wszystko żeby was nie zawieść!
Może przedstawię się wam krótko, żebyście wiedzieli z kim rozmawiacie. A więc jestem Emily, ale wszyscy mówią do mnie po prostu Emi. Jestem dość uparta i słynę z ciętego języka, na całe szczęście tylko i wyłącznie w sprawach, które tego wymagają.  Mam dość wybujałą fantazje, ale moi znajomi mówią, że to właśnie za to kochają mnie najbardziej. Jestem też urodzoną optymistką, co jak na razie mi nie przeszkadza.  Cóż to chyba tyle...
Co do mojej posadki to postanowiłam, że na początku zajmę się galerią, dlatego w przeciągu kilku dni pojawią się tam nieużywane  szablony.
Jeżeli macie jakieś pytania to śmiało pytajcie :D

Cieplutkie pozdrowienia <3

3 komentarze:

  1. Ja również strasznie się cieszę :) miło jest z kimś dzielić blog. Życzę powodzonka i wytrwałości w pracy z taką osobą jak ja xD (wytrwałość, cierpliwość - to się przyda) :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Również gratuluję;)

    Anaya, Boże, piękny szablon! *.* kocham go<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też pogratuluje :) Trzymam za was kciuki ;3

    OdpowiedzUsuń