3 czerwca 2013

Organizacyjnie numer 3

Krótkie informacje. Przepraszam was bardzo za bałagan na blogu. Nie wiem kompletnie co się dzieje. Nie wiem też, czy tylko ja mam taki problem. Blogspot dodaje mi SAM różne pierdoły (przepraszam za wyrażenie, ale nerwy mi puszczają). SAM też zmienia pozycję widgetów! Albo to ja coś namieszałam w kodzie albo blogspot urządza mi prima aprilis . Proszę was o cierpliwość w związku z blogiem. Muszę to poprawić i ustawić od zera, bo poprawa nawet w HTMLu nie przynosi rezultatów.


Chciałabym was również zaprosić do galerii, którą nie dawno stworzyłam. Wiele szabloniarni posiada takie dodatkowe cudeńko, więc i ja postanowiłam nie być gorsza. Mam nadzieję, że się wam spodoba i czekam na opinie.



ZAMÓWIEŃ W TYM POŚCIE NIE PRZYJMUJĘ.
Postaram się na dniach oddać wcześniejsze szablony i wtedy przyjmę 4 zamówienia. Więc kto pierwszy ten lepszy.

7 komentarzy:

  1. Będę czatować na DA ;p Nw o co chodzi z kodami, więc powiem jedno: PRZYKRO MI...

    Pozdrawiam i czekam na nową notkę na mrok-nocy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie bałagan się zrobił, ale na pewno wszystko ogarniesz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy zrobił się bajzel...? Możliwe, dawno niczego nie robiłam z szablonami. Chociaż mam nadzieję, że nie są to jakiej zmiany mogące nosić miano "onetowych remontów"? Toż to by było karygodne!
    A tak w ogóle, to zakochałam się w szablonie głównym i nowym układzie daty. Pięknie tu teraz! *^*
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdecznie dziękuję! Namęczyłam się troszkę, ale było warto. I owszem, blogspot oszalał... Ale to chyba tylko u mnie dziwnym trafem. W galerii sam dodał do postów przyciski społecznościowe, które wyłączyłam na samym początku. Sam również przesunął menu na drugi koniec ekranu i nota bene nie mogłam nic z tym zrobić! Jest jeszcze wiele do poprawki tutaj, ale to już pikuś w porównaniu z tamtym horrorem.

    OdpowiedzUsuń
  5. ten szablon jest taki .... kurka nie umiem znaleźć słowa żeby go określić:D Życzę cierpliwości do blogspotu w takim razie :) Wredny się zrobił ;/ Z niecierpliwością czekam na nową notkę ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Każdy Twój szablon ma w sobie to coś...Nie umiem określić co dokładnie ale to sprawia, że nie idzie oderwać od niego oczu :D W tym najbardziej podobają mi się te kolory... hihi może dlatego, że uwielbiam zieleń,no i oczywiście ten napis World Of Anaya, jest mega super. Ogólnie jak weszłam na ta stronkę i zobaczyłam nowy szablon to jedyne co mi przychodziło do głowy to "wow" :D :D Zastanawiam się skąd bierzesz pomysły i natchnienie na tworzenie takich arcydzieł... :D

    Selenita

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za miłe słowa :) Wiele to dla mnie znaczy.

    OdpowiedzUsuń