22 maja 2013

2. Szablon na Deviantart

Witajcie, witajcie! Dzisiaj nie mam dla was szablonów tylko krótką instrukcję. Odnośnie zamówień - połowa jest prawie gotowa, ale wolałabym opublikować wszystkie szablony, żeby nikt nie poczuł się skrzywdzony. Postaram się uwinąć do końca tygodnia, o ile pisanie prac na zajęcia pójdzie w miarę sprawnie. 

Wiele osób zastanawia się, jak szybko i sprawnie ustawić szablon na Devianart, żeby był i plik do pobrania i podgląd. Nic prostszego! Postępujcie wg instrukcji, a sukces murowany.

* Wszystkie screeny umieszczone w jednym obrazku, ze względu na lenistwo autorki.


Serdecznie pozdrawiam!

16 komentarzy:

  1. Heh... Za jakiś czas mam zamiar przestawić się właśnie na DA. Ta instrukcja z całą pewnością pomoże w uniknięciu wszelakich błędów we wstawianiu tam swoich pierwszych prac. ^_^
    Tak też, ślicznie dziękuje. ^_^

    Pozdrawiam,
    Blacky

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za instrukcje:)Mam pytanie co do tego,a jak zrobić,jeśli mam zapisany szablon w formie xhtml?Jak na razie daję tylko nagłówki,jestem początkująca i nie wiem od czego zacząć..pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Format xhtlm też można załadować z tego co pamiętam. A jeśli nie, przecież to nie problem ścignąć Winrar i załadować plik ;p

      Usuń
  3. Wiesz, że jesteś wielka? Bardzo przyda mi się taka instrukcja! Dziękuję, że chciało Ci się taką zrobić xD !

    OdpowiedzUsuń
  4. Chociaż wczoraj już Ci podziękowałam to zrobię to i tak jeszcze raz!
    Dziękuję! *pada do stóp*
    Jesteś wielka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam :) Chciałabym złożyć zamówienie na szablon.

    Hasło: For The Horde
    Nick: Patka
    Adres bloga: www.piesn-smokow.blogspot.com
    Obrazek: http://www.listofimages.com/wp-content/uploads/2012/05/green-eyes-fantasy-art-faces.jpg

    Prosiłabym o zimne kolory, głównie zieleń, błękit i seledyn, może jakieś złote szczegóły. Układ jednokolumnowy, karty pod nagłówkiem, szablon w stylu typowego fantasy. Jeśli miałabyś ochotę dodać własne obrazki w tym stylu - nie krępuj się. ;)
    Cytat: Przeznaczenie to nie wyroki opatrzności, to nie zwoje napisane ręką Demiurga, to nie fatalizm. Przeznaczenie to nadzieja. ~ Andrzej Sapkowski

    Proszę też o button, jednak nie mam na niego konkretnego pomysłu... ;)

    Z góry dziękuję i pozdrawiam.
    Patka

    PS. Dodałam link Twojej szabloniarni na bloga, choć na razie wygląda to nieco licho. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurka, całkiem zapomniałam... proszę o ruchomy szablon. Skleroza nie boli. ^^

      Usuń
    2. Zamówień nie przyjmuję na chwilę obecną. Pod postem ustalam limity. Do oddania mam ponad 10, więc kolejne przyjmę w kolejnej notce.
      Jeśli to nie problem, zgłoś się pod następnym postem, bo przyjąc zamówienie, przyjmę, ale nie chcę się w nich pogubić. Przepraszam za kłopot.

      Usuń
    3. Nie, to ja przepraszam. I oczywiście, zgłoszę się pod kolejnym postem. :)
      Dziękuję :D

      Usuń
    4. A powiedz mi, czy mogę użyć do szablonu Yserę, zieloną smoczycę?
      https://www.google.pl/search?hl=pl&site=imghp&tbm=isch&source=hp&biw=1280&bih=661&q=ysera&oq=ysera&gs_l=img.3..0j0i24l2.1002.2083.0.2833.5.4.0.1.1.0.108.363.3j1.4.0...0.0...1ac.1.14.img.YS7CbHgufV0

      Usuń
    5. Pewnie :) Prosiłabym tylko o to, żeby nie była to grafika prosto z gry.

      Usuń
    6. Zerknęłam na te grafiki i znalazłam jedną, która bardzo mi się spodobała.

      http://www.valnyr.com/img/img/sliders/slider-1-1.jpg

      Chyba, że wolisz użyć bardziej "ludzkiej" formy. :D

      Usuń
    7. No oczywiście, że nie użyłabym grafiki z gry :D

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Trzeba kliknąć prawym klawiszem na podgląd i wybrać "otwórz odnośnik w nowej karcie".

      Usuń