15 kwietnia 2013

29 - 30. My precious!

Witam was robaczki! Dzisiaj mam dla was dwa zamówienia. Ogólnie rzecz ujmując najwięcej czasu zabrał mi szablon wykonany dla Tenone. Kochana! Miałam taką zaćmę, że nie wiedziałam od czego zacząć :D Na szczęście udało mi się zwalczyć zastój i ruszyło. 

Z ogłoszeń parafialnych:
Szablon numer 24, wykonany dla Leslie trafia do galerii otwartej. Dlaczego? Ech, na blogu nie pojawił się ani jeden rozdział, a co gorsza blog został usunięty. Przykre. Tak czy owak powiększy grono szablonów wolnych :)

Szablon wykonany dla: Tenone Uzumaki


Szablon wykonany dla: Risa-chan


W razie problemów, wiecie gdzie mnie szukać ^^ Ciao!

18 komentarzy:

  1. Jak nie ma komentarza to ja skomentuję. XD Uważam iż obydwa szablony a genialne i nie potrafie zdecydowac który lepszy. Serio. Są świetne.
    Tylko jedna uwaga. Musisz częściej publikować szablony XD.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się :D Nad pierwszym długo się zastanawiałam, bo nie miałam pomysłu na tło ;p
      Teraz mam w przygotowaniu szablony dla Sasame Ka i Ani Jaros. Szablon dla Liv B jest gotowy, ale musi czekać na swoją kolejkę :)

      Usuń
  2. Świetne szablony! I z tego co zobaczyłam, miałam nawet ochotę dla siebie zamówić, ale czekanie w kolejce jednak mnie przeraża >.< ostatnio w ogóle wena mnie opuściła na cokolwiek T_T ani tła nie mogę zrobić ani kompletnie nic. Mam nadzieję, że ty nie masz podobnie :D
    No i powiem ci oglądając twoje szablony dostaje wielkiej inspiracji, z której koniec końców nic nie wychodzi ;< Ale mam nadzieję, że to się szybko zmieni :D
    Licze na więcej notek no i może jakieś porady by się przydały? :D
    Pozdrawiam ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm dziękuję za miłe słowa. :) I tak z czystej ciekawości, jakiego kroju porady by Cię interesowały? Być może coś bym w tym kierunku skrobnęła ^^

      Usuń
    2. no wiesz.. w sumie to tylko moja opinia, ale z tego co ostatnio zauważyłam jest wiele blogów, na których można zamówić szablon, ale nigdzie, nie zauważyłam przynajmniej ja, takiego który mógłby pomóc przyszłej twórczyni szablonów^^. Właściwie to ja jestem ci dozgonnie wdzięczna, bo dzięki tobie nauczyłam się jakichkolwiek podstaw i małymi kroczkami idę dalej :D no ale może masz jeszcze jakieś ciekawe rady? :D jakąś inspirację może, której mi brakuje? Nie mam pojęcia właściwie, ale mam nadzieję że coś uda ci się wymyślić ciekawego, bo o całe szczęście są na tym świecie ludzie bardziej kreatywni ode mnie :D

      Usuń
  3. Suuuuuper… Oba są piękne i nie mogłabym się zdecydować, który ładniejszy. Czekam na nowy rozdział na mrok nocy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wena do mnie powróciła, więc notka powinna się pojawić na dniach. :D Szykuję również bombę niespodziankę, ale to w swoim czasie ;p

      Usuń
  4. Bardzo mi się podoba szablon dla Tenone. Wygląda słodki :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejciu... Nie wiem co powiedzieć... Szablon wykonany dla mnie jest po prostu przepiękny... Nie myślałam, że będzie aż taki. No przerosłaś moje oczekiwania. Bardzo dziękuję za wykonanie go dla mnie. Jesteś wielka < 3
    Jeszcze raz ogromne dzięki. ; 3
    Oczywiście szablon 29 również cudowny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ohayo!!!!

    Tu Tenone, a od wczoraj Yami, lub Utau^^

    Szablon jest po prostu genijalny. Naprawdę, namęczyłaś się bardzo, za co składam pokłony i całuję rączik, może nawet stopy xP

    Jeszcze raz dziękuję *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam kochana, szablony jak zwykle cudne, ale ja nie w tej sprawie. Mogłabyś zajrzeć do mnie na bloga wszystko-za-spojrzenie.blogspot.com ?
    Coś się dziwnego porobiło i zniknął szablon, który mi przygotowałaś.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe szablony!! :D Widać, że wkładasz w to wiele pracy i masę czasu. Podziwiam cię! Masz wspaniałe pomysły na szablony i już nie mogę się doczekać aby zobaczyć moje zamówienie ;D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. O matko jestem boska! Udało mi się wgrać szablon, świetnie wszystko opisałaś w tej instrukcji, jestem z siebie dumna xD
    Dziękuję i pozdrawiam! ;3

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna ta twoja grafika, na prawdę - zakochałam się! Mam nadzieję,że nie zezłościsz się jak doniosę,że dodałam twojego bloga do mojego katalogu blogów graficznych. Oby nie, hehe ; ) No cóż, pozostaje mi życzyć sukcesów z blogowaniu.

    P.S Na tę moją listę trafiają najlepsi z najlepszych!
    Pozdrawiam, Venice ;* ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Doskonale wiem o tym, sama też podchodzę do takich zaczepek satyrycznie ;) nie biorę ich na poważnie. Taka właśnie powinna być właściwa postawa bezstronnych osób jak i wszystkich tych którzy patrzą jaj to określiłaś na bójki w kisielu ;]]

    OdpowiedzUsuń
  12. U ciebie również bardzo estetycznie i diabelsko ;))podoba mi się kompozycja czerni i czerwieni, uwielbiam takie ostre klimaty ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta strona jest tylko dla Chińczyków?

    OdpowiedzUsuń