4 kwietnia 2013

26 - 28. Zesłana inspiracja

Dziś mam do oddania kolejne trzy zamówienia. Szablony są wykonane w tym samym stylu, który spodobał mi się i bum. Małymi kroczkami wprowadzam modyfikacje, uczę się i odważniej sięgam po porady i kody serwowane przez innych blogowiczów. I w tym miejscu ukłony w stronę Śniącej z bloga tajemniczy--ogrod.blogspot.com - tak, ta osóbka publikuje świetne rzeczy za serdecznie jej dziękuję. 

Szablon wykonany dla: Mei-chan


Kochana! Mam nadzieję, iż szablon spełnia kryteria :) Magiczny i tajemniczy!

Szablon wykonany dla: Emy Ishikara


Podoba mi się obrazek Sakury. Osobiście nie przepadam za jej osobą, aczkolwiek szablon tworzyło mi się, że tak ujmę, miło. ^^

Szablon wykonany dla: Aiko-chan


 Ten szablon moim zdaniem jest urokliwy. Te dwie, słodkie mordki idealnie się w komponowały :P


Z ogłoszeń parafialnych

Na dniach poprawię instrukcję "jak ustawić szablon". Muszę się tylko przemóc i wziąć lenia na klatę! Również przyjmuję zamówienia oraz zachęcam do czynnego udziału w życiu zakładki "Zainspiruj". 
To by było na tyle. Pozdrawiam!


EDIT

Dopiero zauważyłam, że dzień wcześniej Emy Ishikara zrezygnowała z zamówienia. Jest to trochę nie fair, tym bardziej, że pisałam w poprzednim poście, iż wykonane są już trzy kolejne zamówienia. Bardzo was proszę, szanujcie mój czas i nie wykręcajcie mi takich numerów.

6 komentarzy:

  1. Ależ oczywiście, że spełnia kryteria. Szablon jest po prostu doskonały.
    Bardzo Ci dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. 28 jest po prostu genialny! ;D Kocham ten nagłówek ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuje za szablon ;]. Jest cudowny *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow *.* Zaje*iste. Masz talent, co tu jeszcze mówić?

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej Anayo! Mam problem, bo nie mam szablonu (przynajmniej kiedy ja otwieram mojego bloga), tylko jest mały obrazek z napisem "iv.pl"... Nie wiem co się dzieje... Możesz zerknąć na http://shikari-forever.blogspot.com/?

    OdpowiedzUsuń