23 lutego 2013

8. Neko Fuyu II - zamówienie

Jaka straszna masakra! Namęczyła się, oj się namęczyłam. I nie chodzi tu o sam szablon, a o hostingi, które postanowiły zbuntować się przeciw mnie! Jejciu... Trzymajta mnie.
Z efektu szablonu jestem zadowolona, choć nie jest to do końca to, co zamierzałam zrobić. Może innym razem wykorzystam swój niecny plan. Przepraszam jedynie za kolorystykę. Chciałaś czerń, szarość i czerwień. Ja dałam żółć. Dlaczego? Ponieważ ten kolor bardziej pasuje mi do Deidary. Ah ta jego kitka :)
Mam jednak nadzieję, iż szablon przypadnie do gustu.

Szablon wykonany dla: Neko Fuyu


W przygotowaniu kolejny szablon dla Neko Fuyu. Mogę jedynie modlić się, że nic tu nie namieszałam ;x To do następnego!

2 komentarze:

  1. Jesteś geniuszem! Bogiem, mistrzem, mentorem. Namęczyłaś się jak nie wiem przy tym szablonie, ale udał ci się genialny, człowieku. Jesteś świetna w tym co robisz. Każdy twój szablon jest warty zobaczenia.
    Bardzo, bardzo ci dziękuje za ten szablon. Prędko go nie zmienia o nie. Jeszcze raz dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Neko ma rację ^^
    Szablon jest świetny bez dwóch zdań ;)
    Idealnie pasuje do tego bloga ^^

    OdpowiedzUsuń