20 lutego 2013

6. Rapujący Naruto

Tak, tak to znowu ja. Miałam zaczekać ze wstawieniem nowego szablonu na inny, swój blog, ale poprzednia grafika troszkę zaczęła mnie drażnić O.o Z tymi obrazkami również chciałam zrobić szablon i się udało! Nawet nie wiecie jaka jestem happy z tego powodu :P 

Szablon stworzony na potrzeby bloga: Mrok nocy


I to by było na tyle. Na chwilę obecną kolejka jest zablokowana i odblokuję ją dopiero po wykonaniu zamówień. Od teraz zabieram się tylko i wyłącznie za zamówienia, które mam nadzieję szybko wykonać. Przypominam o regulaminie. Jeśli dojdę do danego zamówienia i okaże się, że nie spełnia kryteriów ( np nie posiada linku), takowe zgłoszenie zostanie pominięte, a w ostateczności usunięte z kolejki. 
Pozdrawiam!

EDIT!

Jednak przyjmę jeszcze jedno zamówienie. Kto pierwszy, ten lepszy!

1 komentarz:

  1. Huhu, jaki ładny. *,* Kolorystyka świetna.
    Uwielbiam tą dwójkę: Killera Bee i Naruto. xd ;3

    OdpowiedzUsuń